Mijn favoriete series op Netflix

Vandaag deel ik mijn top 5 favoriete series op Netflix. Sinds ik Netflix heb ontdekt ben ik echt verslaafd en wil ik elke dag nieuwe serie kijken. Natuurlijk kijk ik niet elke dag, maar het weekend is uitermate geschikt voor series kijken. Vooral met deze koude, donkere dagen is er niets zo fijn als #Netflix & chill. Toch zijn er een aantal series die echt tot mijn favorieten behoren. Let me show you my top 5 Netflix series.

Hannibal
Wauw wat een serie! Vanaf de eerste aflevering was ik om. De serie zit vol spanning en een tikje lugubere scenes. Bekijk de trailer hier

House of cards
Fantastische serie! Ik kan het nooit bij een aflevering houden. Spanning, intriges en sterke personages. Bekijk de trailer hier

Orange is the new black
Gewoon ontzettend leuk 🙂 Veel humor en je blijft kijken. Bekijk de trailer hier

The crown
Een prachtige serie over het leven van Queen Elizabeth II. Kan niet wachten op seizoen 2! Bekijk de trailer hier

Masters of sex
Leuke serie over een gewaagd onderzoek in die tijd. Humor, wetenschap en sex. Bekijk de trailer hier

Heb je nog tips? Laat het achter in de comments.

One Comment Voeg uw reactie toe

Geef een reactie

