Mijn favoriete beauty producten

Vandaag deel ik mijn favoriete beauty producten. Deze make-up producten gebruik ik dagelijks voor een simpele look. Een klein beetje make-up kan zoveel voor je doen. Net ff iets frisser, zonder jezelf helemaal glad te plamuren.

make-up-daily

Gezicht 

  1. Foundation Illuminating foundation van Hema. Super fijne licht dekkende foundation waarvan je huid niet uitdroogt. Als je een lichte huid hebt gebruik dan nr 1. 
  2. Concealer van Hema. Handig, werkt prima en een leuk prijsje. 
  3. Poeder Poudre Libre van Bourjois. Fijne finishing touch 🙂
  4. Blusher Dimity Pink van & Other stories. Mooie kleuren en niet te heftig.

 

Ogen en wenkbrauwen

  1. Wenkbrauwpotlood Brow Definer van Anastasia. Super fijn product om je wenkbrauwen meer kracht te geven. Ook fijn, goede kleur taupe potlood voor grijs/wit haar! Kan niet meer zonder.
  2. Eyeliner  Slide On van NYX COSMETICS. Fijn potlood voor een goede prijs. En heel veel kleuren om uit te kiezen!
  3. Mascara  Hypnôse Drama van Lancôme. Deze mascara raad ik iedereen aan. De beste mascara ever.
  4. Oogschaduw Glam & Smokey eyeshadow palette van Catrice Cosmetics. Fijn palette voor dagelijks gebruik, in verschillende kleuren. Ik gebruik de kleur Never Grey Up.

 

” May your day be as flawless as your makeup “

 


Heb je nog tips? Laat het achter in de comments 🙂

 

 

Geef een reactie

