Mijn favoriete haar producten

Vandaag deel ik een lijstje van mijn daily hair products. Na jaren uitproberen van eindeloze producten heb ik nu echt mijn favorieten verzameld. Doordat mijn haarkleur heel licht blond/wit is, moet ik de juiste producten gebruiken om deze kleur te behouden. Hieronder vind je mijn dagelijkse producten en tips voor deze haarkleur.

img_1290

ShampooRedken Extreme shampoo reinigt en beschermt beschadigd haar. Super fijne shampoo waar je een klein beetje voor nodig hebt. Het haar voelt na het wassen wel wat stug aan, voor futloos haar is dit niet erg. Je krijgt er meer volume van. Hier klik voor meer informatie.

Conditioner: Redken Extreme conditioner ontwart en versterkt beschadigd haar. Je haar voelt glad en gezond aan na het wassen. Ook hierbij heb je niet veel nodig. Uiteraard is dit afhankelijk van de lengte van je haar. Klik hier voor meer informatie.

Masker: Redken Extreme strength builder plus. Een intensief masker voor zeer beschadigd haar. Dit masker gebruik ik elke week omdat mijn haar gebleekt is en wel wat extra verzorging kan gebruiken. Klik hier voor meer informatie.

img_1289

 

Shampoo (zilver): Deze reflex-silver shampoo van Schwarzkopf is ideaal voor licht blond, wit en grijs haar. Stiekem gebruik ik dit product niet als shampoo maar als masker zodat de gele gloed goed uit mijn haar verdwijnt. Laat het maximaal 20-30 minuten intrekken, check het wel af en toe, anders krijg je paarse plukken in je haar. Klik hier voor meer informatie.

Serum: Dr. Organic moroccan argan oil hair treatment serum gebruik ik voornamelijk in de puntjes voordat ik mijn haar ga stylen. Het beschermt en maakt niet zwaar. Let op, ook bij dit product heb je niet veel nodig! Klik hier voor meer informatie. 

img_1288

Mousse: Schwarzkopf Styliste Ultîme flex & volume mousse. Deze mousse is super licht en verstevigd futloos haar. Ik gebruik een beetje mousse bovenop mijn haar zodat de puntjes niet uitdrogen. Klik hier voor meer informatie.

Seasalt spray: Schwarzkopf Styliste Ultîme sea salt beach look texture spray. Voor een echte beach look. Ik gebruik dit product vaak i.p.v. de mousse voor een warrig effect. Klik hier voor meer informatie.

Haarlak: Redken control addict 28 haarspray. Voor de laatste puntjes op de i. Klik hier voor meer informatie.

 

Heb je tips? Laat ze achter in de comments 🙂

Geef een reactie

