Mijn favoriete Youtube kanalen

Vandaag deel ik mijn favoriete YouTube kanalen. De laatste tijd heb ik toch wel een soort ritueel ontwikkeld wat betreft vlogs kijken. Elke zondag zit ik met mijn homemade latte klaar om heerlijk vlogs te kijken. Klik voor meer informatie over de kanalen op de link 🙂

 

Sanny Verhoeven
Sanny zoekt geluk waarin Feel Good absoluut centraal staat. Met elke week nieuwe vlogs met tips voor een gelukkig, succesvol en gezond leven.
 Klik hier voor haar kanaal.

Jamie Li
Elke week een nieuwe vlog met een kijkje in haar leven. Echt van alles komt aan bod: mode, eten, kids, werken en relaties. Klik hier voor haar kanaal.

Annic van Wonderen
Elke zondag een nieuwe week vlog van haar persoonlijk en zakelijke leven plus elke woensdag een extra video over verschillende onderwerpen zoals business tips en interviews met ondernemers. Klik hier voor haar kanaal.

youtubekanalen

Moderosa
Moderosa geeft je een kijkje in haar leven en neemt je mee naar allerlei leuke plekken zoals Parijs. Ook heeft ze leuke video’s met o.a. shop logs en beauty tutorials. Klik hier voor haar kanaal.

TrendGloss
Normaal gesproken staat Fashion centraal op haar kanaal, maar voor een half jaar is het centrale thema NEW YORK CITY! Met haar vlogs neemt ze je mee naar super toffe plekken in NYC: met o.a. heel veel lekker eettentjes. Klik hier voor haar kanaal.

Anna Nooshin
Ik zou (bijna) zeggen wie kent haar niet: Fashion blogger, online ondernemer (NSMBL) en auteur. In haar vlogs geeft ze je een kijkje in haar persoonlijk en zakelijke leven. Heel heel fashion, reizen, lekker eten en herkenbare momenten. Klik hier voor haar kanaal.

 

Heb je nog tips? Laat ze achter in de comments 🙂

 

Geef een reactie

