Quote of the day

Allereerst :

 

H A P P Y     N E W    Y E A R  ! ! 

 

Ik wens iedereen een heel succesvol en liefdevol 2017 toe! Start 2017 met een missie voor jezelf. Wat wil je dit jaar bereiken, wat zijn je doelen? Maar sta ook stil bij wat je allemaal al hebt. Waar ben ik allemaal dankbaar voor? Een frisse start en daar horen goede voornemens bij. Ik geloof niet dat een nieuw jaar een reden is waarom je ineens wel iets zou veranderen of voornemen. Dat moet toch op elke datum kunnen?

” Goede voornemens. Nee hoor. Ik sluit alleen weddenschappen af “.

-neef Karel van Loesje

 

Dit kaartje kreeg ik van de Glamour Conceptstore. Super leuke web shop met allemaal unieke spullen van kleine en grote merken. Neem een kijkje! Voor meer informatie over de Glamour Conceptstore klik hier.

Geef een reactie

