De 5 leukste koffietentjes in Den Haag

Vandaag deel ik een lijstje met mijn favoriete koffietentjes in Den HaagVoor Hagenaars en Hagenezen is hun ´bakkie´ elke ochtend heilig en dat geldt voor mij ook. Ik ben een echte COFFEE ADDICT en altijd op zoek naar nieuwe plekken voor een bakkie. Hier deel ik mijn 5 favoriete plekjes in Den Haag.

 

 

Hometown Coffee & more – Buitenhof 4
Mijn absolute favoriet en de vaste plek waar ik altijd met een van m’n beste vriendinnen afspreek. Een espresso, slow-coffee & smoothie bar met een huiselijke sfeer, lekkere verse taartjes en jazzy muziek. Aanrader! Klik hier voor meer informatie.

Lola Bikes & Coffee – Noordeinde 91
Lekkere koffie en fietsen vinden elkaar bij Lola bikes & coffee. Een te-gekke tent, ook als je geen ‘fiets liefhebber’ bent, je kijkt je ogen uit. Klik hier voor meer informatie.

Café Blossom – Anna Paulowna straat 70 C 
Een fijne zaak voor lekkere koffie, ontbijt, lunch en high tea. Geen tijd? Take away kan ook! 
Klik hier voor meer informatie.

Café Restaurant Zèta – Grote Markt 28
Dè plek op de Grote Markt voor een bakkie, lekker ontbijtje, gezonde lunch en Thai dinner. Yummie! Zowel in de zomer als winter is het er gezellig druk. Klik hier voor meer informatie.

bijClarence – Piet Hein straat 60 a
Gelegen in het Zeeheldenkwartier. Voor goede koffie, no-nonsense broodje en yummie homemade gebak. Klik hier voor meer informatie.

 

Heb je tips? Laat het weten in de comments 🙂

Geef een reactie

