Vera Wang women parfum

Vandaag deel ik mijn favoriete parfum: Vera Wang Women. Deze heerlijke geur heb ik gekregen van mijn lieve schoonmoeder voor kerst. Ik moet bekennen dat ik al heel lang geen parfum meer droeg omdat ik vaak geuren te sterk of zoet vindt.  Ik ben zo blij met deze geur. Eindelijk een moderne geur die je echt moet proberen! Klik voor meer informatie over deze parfum op de link.

 

 

Een heerlijke, moderne, bloemig parfum met onder andere mandarijn, lelie, lotus, iris, muskus hout en nectar.

Productspecificaties
Merk: Vera Wang
Soort: Eau de Parfum
Inhoud: 50 ml
Karakter: Romantisch & Vrouwelijk
Moment: ’s Avonds

Klik hier voor meer informatie.

 

 

Heb je tips? Laat ze achter in de comments 🙂

 

 

Geef een reactie

