Having fun with Nail Art stickers

Weetje wat ik zo’n heerlijke bezigheid vind? Even Me-time en heerlijk nagels lakken. Steeds vaker probeer ik meer dingen uit met mijn nagels. Ik ben nog steeds niet de beste nagel lakker maar altijd 1 kleur nagels vindt ik ook zo saai. Vandaag deel ik een leuke DIY: Nail Art met stickers. Vaak zoek ik op Pinterest naar leuke Nail Art inspiratie zonder al te veel poespas. Ook in de winkels zijn veel leuke nagel DIY’s te koop zoals stickers. Deze nagelstickers kun je vinden bij allerlei drogisten maar ook HEMA en H&M hebben inmiddels een leuke nagellak collectie. Neem een kijkje en plak en lak erop los 🙂

Ik gebruik hier een basecoat, topcoast en longlasting zwarte nagellak van de HEMA. Deze geinige stickers vond ik een tijd geleden bij H&M. Deze zijn waarschijnlijk niet meer te koop, maar ze hebben ongetwijfeld nieuwe leuke stickers.

Heb je tips? Laat ze achter in de comments 🙂

2 Comments Voeg uw reactie toe

Geef een reactie

