Roze haar met Colorista

BYE BYE boring hair! Het zal je vast niet ontgaan zijn, gekleurd haar is helemaal hot. Niet een gewoon simpel blond kleurtje, maar echte statement kleuren. Ik moest gewoon dit uitproberen. Al jaren heb ik heel blond haar, gevarieerd met grijze tinten wanneer ik mijn zilvershampoo gebruik. Tijd voor iets anders. Loreal Colorista is de ideale manier om te spelen met kleur in je haar. Er zijn sprays, wash outs en permanente kleuringen. Ik ging voor de #DirtyPink wash out die ongeveer 1 tot 3 weken blijft zitten, afhankelijk van je eigen haarkleur en kwaliteit. Welke kleur ga jij uitproberen? 🙂

Klik hier voor meer informatie over Loreal Colorista en de vele kleurtjes die je kunt uitproberen!

 

Heb je tips? Laat ze achter in de comments 🙂

Geef een reactie

