Your potential is endless

Twijfelen aan jezelf is normaal. Iedereen vraagt zich van tijd tot tijd wel eens af of je nog wel op de goede weg zit. De twijfel slaat toe: Doe ik het wel goed? Haal ik wel alles uit mijn dag? Of wil ik te veel? Helemaal niet erg dat je twijfelt, ik kan wel zeggen dat ik het dagelijks meemaak. Bijvoorbeeld tijdens het schrijven van mijn scriptie of deze blog. Just keep in mind: Your potential is endless. Go do what you were created to do.

qotd

Heb je tips? Laat ze achter in de comments πŸ™‚

Geef een reactie

