Wakker worden met yoga

Geen zin om naar de sportschool te gaan? En regent het buiten? Probeer eens wakker te worden met een yoga sessie. Op Youtube zijn vele yoga instructie video’s te vinden om eens uit te proberen. Van een paar minuten tot power yoga video’s van een uur. In mijn zoektocht kwam ik het kanaal Yoga with Adriene tegen. Een aanrader voor beginners zoals mijzelf. Zet een bak koffie of thee en rol uit die mat! 🙂

 

f7eb06d23756c426452f83af866e89c7

Klik hier voor meer informatie over dit handige Yoga Youtube kanaal.

Heb je tips? Laat ze achter in de comments 🙂

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. Beauty 'nd Charms schreef:

    Ik doe meestal workouts via youtube.
    Yoga was nog niet in mij opgekomen! Ga ik zeker eens proberen

    Like

Geef een reactie

