Neon nagellak van HEMA

Ben je niet zo van heftige ‘beauty’ statements in je make-up? Je nagels zijn ideaal om op te experimenteren met kleur. De laatste tijd probeer ik van alles uit, een heerlijke bezigheid. Vaak kijk ik op Pinterest voor inspiratie en dan gewoon doen! Het is er tenslotte zo weer vanaf πŸ˜‰

hema neon nagellak

Het is lente en dat vraagt om nieuwe, spannende kleuren. HEMA heeft een ontzettend grote collectie met allemaal kleuren nagellak om uit te proberen. Deze lente introduceert HEMA zes nieuwe kleuren, neon kleuren! Super leuk! Daarbij brengt HEMA ook een speciale base- en topcoat op de markt om het ultieme neon effect te creΓ«ren. Welke kleur wil jij graag uitproberen? Ik ga voor roze denk ik, of gewoon allemaal πŸ˜€

Klik hier voor meer informatie over de HEMA Beauty Neon nagellak.

 

Heb je tips? Laat ze achter in de comments πŸ™‚

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. blogsbylau schreef:

    Ik ga voor roze, net als altijd πŸ™ŠπŸ™ˆ

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

